Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2013 16:30 - Проблем? Моля за помощ...
Автор: blacksunshine Категория: Тя и той   
Прочетен: 508 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хей! Не знам какви точно са "правилата" тук, нова съм. Просто имам силна нужда с споделя с някого.
Откъде да започна...? Мда, срещали ли сте човек, който по всички ваши изисквания е "перфектен"? Той е човекът и точка?
Скоро се запознах с едно момче, което е точно такова. Мило, добро, забавно, красиво, немрънкащо, ...страхотно! Хубаво е, че и той ме мисли за нещо такова. Имам предвид, че ми се усмихва, когато говори с мен, търси вниманието ми, разпитва ме за проблемите ми и даже ми споделя свои собствени. Май забравих да спомена, че въпросният човек е с три години по-голям от мен.
Така... той е барабанист (много добър при това) и на всичкото отгоре живее точно под мен. Стая под стая. И хобито му е да готви, хахах. :))
Дотук добре, а къде е проблемът? Проблемът е Тя. Неговата тя ;( Много са сладки и наистина много си отиват. Много ми е виновно да го ревнувам. А той с всеки изминал ден ми става все по-близък, мда...
И въпросът е: какво да правя?
Дума да не става да му признавам, имам си две причини:
1. Разказа ми една история за една негова приятелка, която очевидно като мен го е харесвала много. Само че тя му е казала: "Ако някой ден се разделиш с нея, винаги можеш да потърсиш мен. Аз не искам да ви разделям.". И той естествено не бил много зарадван от такова признание докато е обвързан.
2. В действителност няма да му е приятно да разбере, че ОЩЕ едно момиче го харесва. Не, не че няма да му е приятно, а по-скоро на този етап, ако ме разбирате? Той минава за Много Готин и има защо. Съответно представителки на женски пол, които да са с него, си има... Шансът ми е едно на петдесет... най-малко.
Моля ви, хора, дайте ми някой друг умен съвет. Момчето наистина си заслужава всяка сълза и всяка въздишка, която може да съществува. Не мисля, че ще се откажа от него...
Благодаря предварително!


Тагове:   съвет,   любов,   тийн проблем,


Гласувай:
1




1. anin - Здрасти!
10.08.2013 20:51
Едва ли, нечий съвет ще ти свърши работа, но все пак ...ако трябва да се случва нещо между вас, живота ще нагласи нещата, има си своите "специални" начини...но, ако не се дава, в смисъл не е подходящо за вас....квото и да правиш...
цитирай
2. geriatanasova - Хей
13.08.2013 19:17
Щом ти споделя всичко използвай това в твоя полза.Давай му добри съвети.Чрез тях той ще те чувства още по-близка.Ако ще се получава нещо между вас все някога конкуренцията ще се оттегли и щом го направи - ДЕЙСТВАЙ.Може би се питаш откъде знам , че ще се оттеглят.Защото ако сте един за друг съдбата ще нареди нещата точно според моето описание.
цитирай
3. juliaseeland - Привет:)
13.08.2013 22:46
Ами...трудно е...всеки би споделил своята гледна точка....обаче не е хубаво да заставаш между двама :) принцип е колкото и да го харесваш или обичаш ...някой ден може друга по същият начин да ти го отнеме.Ако е мъж на място....тогава е много лесно.Заставаш на далеч ,и чакаш.Ако той има сериозен проблем трябва да си го реши сам,без чужда намеса,в случая твоята.След време той ,ще е имал възможност да премисли всичко,и ако е мъжът /момчето/за теб сам ще те потърси.През цялото време обаче бъди на страна.Не го прилъгвай с това,онова дръж се на висота.Бъди сигурна ,че в крайна сметка съдбата си има едни сладки хитрини...ако ви е писано ,ще се съберете. Пожелавам ти успех в търпението то винаги солидно се отплаща повярвай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blacksunshine
Категория: Тя и той
Прочетен: 2850
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930